Friday, January 21, 2011

Kecoh Betol - Fuyoooo

Hi sume. Lama aku xupdate kan(FITRI) haha. Syed baru je updated sal cheerleader. Amacam cute x? Yang atas sekali tuh aku pnye. (aku dah cop dulu). So arinie aku nk cite sal lori. Eh pesal lak tetiba lori neh? Hah lau nk tau, aritu aku drive kat federal highway. So aku ternampak lori neh time nk bayar tol. Bagi aku it is kinda funny. But aku xtau la kalau korang dah penah tengok ke hapa ke tapi ni kali pertama aku tengok lori macam neh. Cantik giler cover untuk rim dia. Aku xtau la mmg sekadar cover atau mmg rim dia. But aku xpeduli. Aku nk post jugak. hahaha layannnnnn...

Cantik x??

p/s : Cuba korang bayangkan lau treler buat macam neh xpun bas ke kan. Coz selama neh paling kuat pun bas dengan treler neh setakat letak skru tayar je warna-warni. Hahahaha

No comments:

Post a Comment