Wednesday, December 22, 2010

Malunye...

Haloooo.. Haha steleah sekian lama xupdate kan blog..fuh penatnye..so ni cite terbaru..aritu aku lepak dgn syed dekat makbul..so da budak ni..kecik lagi dalam umur 2-3 tahun la kot..haha cumel siot...saje je kacau2 budak ni..syed la suka nyakat..dia malu2 plak..haha sampai mak ayh dia pelik eh nape ngan anak aku neh?? dah gile ke..agaknye tu la antara bisik2 ati mak ayh dia kot...cewahh...so ni aku upload kan sikit la gambar budak ni


video

Yela tu berjaya la sangat!!

Ni lagi satu cite..konon nye berjaya la..aku bukan nk dengki ke hapa..tapi bila aku baca benda ni aku was-was..cewah mcm iklan sabun zaiton lak..ni cite dia, kononye dia ni berjaya la..ala berniaga MLM..berjaya berjuta2..beli kete mewah 5-6 biji..tapi tau x pe dia bg kat bapak dia?? Waja kot..aku tau korang mesti nk ckp ala at least dia bgi jugak bapak dia kete..meh aku lak ckp..lau korang kaya sgt, duk umah banglo 10 tingkat,xkan nk bagi mak bapak korang merasa dok kondo ke penthouse ke pon kedekut?? xkan nk beli umah pangsapuri je kan3..pk logik la..tu ke harga mak bapak korang pada diri korang?? Lu pkir la sendiri(pinjam ayt nabil jap)..