Monday, March 7, 2011

Exam Je Macam-Macam Hal!

Pagi ni, 07/03/11, aku pagi ni kul 9-12 tengahari aku ada paper. Final exam beb. Buku dah baca, exam slip dah ada, pencil case pon dah ready dah. But, turun-turun je pagi tadi, dengan ngek dan ngoknye, motor xleh start. Hampeh btol. Aku dah menyirap dah. Baru xstart 2 ari dah merajok. Manja btol la. Aku lak pagi-pagi memang malas nak manja-manja dengan motor. Lastly terpaksa pinjam kete Syed. Naseb bek dia bagi. Then aku g la exam. Pagi-pagi pintu pagar tesco tutup. Nak xnak aku kne parking kat persanda. Yang wat aku lagi menyirap ni ada lak kete myvi ambik sekali 2 petak. Naseb bek dlm kete Syed xde steering lock kalau x, aku pukul kete tuh. Hahaha apa la, patut aku pukul je tuan dia sebab bodoh. Ah lantak lah. Aku tibai je dua-dua lagi senang. Jap nk tunjuk korang gambar dia. Aku xsensored dah. Biar padan muka dia. Orang lain pun pkai kete jugak...Layannnnnnnnnnnnn


Ni lah manusia xde hati perut

p/s : Kalau korang nampak je owner kete neh tolong pukulkan untuk aku..:)

No comments:

Post a Comment