Friday, November 5, 2010

Remaja-Remaja Yang Berjaya Dengan Cara Tersendiri..

Hah!! Setelah lama aku x menulis sebab asyik Syed je yang meng-update-kan blog neh, so skrg giliran aku lak lah..haha so kali neh aku nk cerita tentang org2 yang berjaya neh..setiap org nk berjaya kan..so masing2 da cara sendiri sama da cara salah atau cara betol..so korang check it out k

Memperkenalkan

Mohamed Altoimaimi (yang neh aku bangga sikit sebab dia Islam so aku letak dia first)

 Dia neh la yg wat aku bangga sgt..hihihi

Dia neh berumur 16 tahun so muda lagi lah kan..Merupakan imigran Iraq (wlupn negara pecah belah tapi pndai ooo) yg menetap kat Sweden, tlh berjaya mnyelesaikan 1 mslh matematik berusia 300thn yg selama ini telah membingung dan membangangkan ahli matematik pling power kat dunia dan mslh neh dikenali sbgai "masalah nombor berboulli". 

Alia Sabur
 Cun kan3?? hahaha

Dia neh telah mencipta rekod bila dia neh ditauliahkan sbgai perempuan pling bijak yg telah dilantik menjadi professor fakulti sepenuh masa di University Konkuk di Seoul, Korea Selatan sbgai 1 jalinan kerjasama dgn University Stony Brook. Dia neh tlh masuk University Stony Brook neh waktu umur dia 10thn. Hebatkan?? 

Cameron Johnson
Sory kat perempuan yg minat dia neh, dia dah KAWEN OK..haha kaya neh..

Ok dia neh plak waktu umur dia 15thn, dia dah mula terima pendapatan 6 angka antara USD300,00 hingga USD400,00 sebulan dgn hanya menjual laman web dia sahaja. Waktu umur dia 19thn plak dia tlh start jual laman web dia dgn harga yang sgt mhl..kalau korg xde juta2 tuh jgn harap lah k.haha gile kentang jual laman web pun leh kaya..korang yg berminat apa lagi?? start ar wat skrg.

Jordan Romero
Dia neh muda lagi tapi dah dpt tgk everest.kita neh tgk kat TV je la ye...

Dia neh tlh berjaya menawan Everest dan dianugerahkan sbgai Orang Termuda yg berjaya smpai everest hidup2.. bukan pe selama neh byk sgt org mati sebab tertimbus salji la, overfreeze la n semua la yg keadaan sejuk boleh wat kita mati. Dia neh mendaki dgn ayhnye,gf ayahnye dan sekumpulan Sherpa

pss : Klau korg pn nak gak wt rekod aku cdangkan try la wat org bca blog 10 hari xhenti2..haha pastu mata korg sure la dah xleh nk tutup dah trus sebab dah jem..hahah

No comments:

Post a Comment