Saturday, September 25, 2010

Kecoh si penjaja Uptown

semalam kitaorang pergi uptown Shah Alam.yelah.aku (syed) dah lapar.nak cari kedai melayu kt Shah Alam around pukul 12 memang susah la brader. so kena la pergi ke uptown Shah Alam. aku pun ajak la Stiffmeister sorang lagi , Fitri. haha.. sampai je kitaorang terus ke kedai makan dalam uptown tuh. sampai je kat situ kitaorang kena serang lah. bukan ngan perompak ke apa ke. tapi ngan pelayan kedai makan kat situ. uish gila. macam nak rompak. macam ayat-ayat manis yang dorg cakap. bukan main lagi nak tarik customer. pening aku memilih kedai nak duduk makan. yang sorang kata "sini bang, ada movie bang"..,sorang lagi cakap "sini bang., ada tv bang". huhuhu..sukar membuat pilihan, mengalahkan exam final aku dah..

aku pun susah nak buat pilihan. aku tanya fit, dia cakap tibai je kedai mana pun.. aku pun tibai je duduk kedai makan apa nama ntah. yang buat hilang mood makan aku tuh dorang silap antar order. adoi.. dah la lapar, dorang silap antar order lak.. sabar jelah.. dengan slumber je aku makan. lapar la katakan. pas kenyang tibai makanan kitaorg nk g la bayar. yang best, dapat diskaun. walaupun diskaun 40 sen , tapi xpew. asalkan diskaun.

*pss: nasihat untuk korang,buat la pilihan k semasa ke kedai makan kt uptown Shah Alam.hehe

No comments:

Post a Comment